GirlPower

GirlPower

tisdag 15 mars 2011

Rädda barnen!

Vicke http://vickesblandningar.bloggplatsen.se/ ber mig sprida detta vidare, vilket jag gärna gör:



Minst 100 000 barn har tvingats fly sina hem efter jordbävningen och tsunamin i Japan. Svenska Rädda Barnen går direkt in med 250 000 kronor till insatsarbetet.
- Vi kommer att fokusera på barns skydd mot våld och övergrepp, säger katastrofsamordnare Mari Mörth. Du kan läsa mer om det genom att klicka här.

Ge en gåva genom att klicka här.

Ta gärna med dig denna text till din sida!

4 kommentarer:

ansepanse sa...

jag kopierade in den i facebook
kramar

AprilSus sa...

Jag kopierar det till min blogg.

Petra Hallebrant sa...

Tack för ert engagemang! Ert stöd är ovärdeligt :-)
//Petra, Rädda Barnen

Vicke sa...

Tack för att du sprider texten vidare, ha en fin kväll nu